vineri, 14 martie 2008

ne-am sarutat sub vasc.

mai tii minte? ne-am sarutat sub vasc. m-ai luat fata in maini si buzele ti le-ai lipit de ale mele. nici nu stiai ca ne sarutam sub vasc. nu stiai... eu stiam... l-am vazut cand am intrat in casa. m-am mirat: vasc agatat de lustra,acum in vara? da... era acolo.

indiferent te-ai pus pe scaun, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... m-am asezat si eu. langa tine. ti-ai aprins o tigara, si m-ai invitat sa servesc si eu una. am refuzat politicos, invocand nu stiu ce motiv...

te priveam. nu... te sorbeam din ochi. te admiram. erai o enigma. un vulcan ce explodeaza cu pasiune, extaz, mister si ... surprize, care mai de care, in momente cat mai... intamplatoare.

te admiram... erai imbracat intr-o camasa. crem. umpic cam ciudata. nu imi dadeam seama daca ai luat-o pe dos, sau asa era modelul. buclele erau stranse usor, in coada. cordeluta iti tinea zulufii departe de fata. te-ai ridicat si te-ai indreptat spre oglinda. ai bolborosit ceva despre... ceva despre faptul ca nu ai curea. ti-ai uitat cureaua.

am venit langa tine. te-am cuprins in brate. si ... asa... ne-am uitat in oglinda. ma gandeam... ca ... nu ne potrivim. la trupuri. eu voluptoasa.prea voluptoasa. tu poate umpic mai rasarit fata de un atlet anorexic.

era timpul sa plecam. mai degraba tu sa pleci. eu sa te conduc... am mai tras o privire prin camera, sa fiu sigura ca nu uit nimic. si pentru ultima oara am privit vascul sub care m-ai sarutat.




mistletoe by ~monabona on deviantART



2 comentarii:

Annie spunea...

<3

LooNAtika spunea...

super.... imi place.... e superb